Acasă Info Local Din 16 iulie 2018, un nou sediu pentru pașapoarte pentru București și Ilfov

Din 16 iulie 2018, un nou sediu pentru pașapoarte pentru București și Ilfov

57
0
DISTRIBUIȚI

În continuarea măsurilor luate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne pentru eficientizarea activității de eliberare a pașapoartelor, începând cu data de 16 iulie a.c., se va deschide un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple din București și județul Ilfov în centrul comercial ParkLake.

Cetățenii care au depus până în prezent cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera și Piața Amzei își vor putea ridica pașaportul din punctul de lucru situat în ParkLake.

Noul punct de lucru se înființează prin relocarea sediilor serviciilor de pașapoarte din Șos. Pipera nr. 49, sector 2, și Piața Amzei, nr. 13, sector 1.

După operaționalizarea noului spațiu, pentru regiunea București-Ilfov vor fi primite solicitări și se vor elibera pașapoarte numai în două locații:

ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, Sector 3, în care vor funcționa 14 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte;

Plaza România, etaj 2, bd. Timișoara nr. 26, Sector 6, în care vor funcționa 20 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte.

Plata taxei pentru obținerea pașaportului se poate face on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare instituţie a prefectului, de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare instituţie a prefectului, prin mandat poștal (la orice oficiu poştal), în numerar sau după caz prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile instituţiilor prefectului și la casieriile unităţilor CEC BANK. Nu se percepe comision pentru această plată.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here