Acasă Economie Continuă dotarea și modernizarea ISU București – Ilfov

Continuă dotarea și modernizarea ISU București – Ilfov

DISTRIBUIȚI

La 13 aprilie a.c., la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ”Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov s-a desfășurat evenimentul prilejuit de conferința de deschidere oficială a proiectului European ”Multi risc – modul I”.

Activitatea s-a bucurat de participarea șefului Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Secretar de Stat dr. Raed Arafat, precum și a inspectorului general al IGSU, colonel Daniel Marian Dragne, care au subliniat importanța achiziționării unor autospeciale noi și performante, menite să asigure succesul misiunilor la care intervin pompierii militari.

Pe timpul activității a fost prezentată una dintre cele mai recente achiziții din cadrul proiectului, respectiv containerul de suport logistic de tip multi risc, cu toate echipamentele și accesoriile specifice care au intrat în dotarea serviciilor profesioniste pentru situații de urgență. Acest tip de echipament va fi folosit la intervenții în situații de urgență indiferent de tipul de risc care le-a generat, atunci când autospecialele de primă intervenție nu dispun de suficient echipament și accesorii pentru realizarea în condiții optime a intervenției.

Activitatea reprezintă începutul unui proiect amplu, prin intermediul căruia Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă va mai achiziționa containere de suport logistic de tip căutare-salvare, containere de suport logistic pentru iluminat, autocamioane cu sistem hidraulic de încărcare/descărcare cu cârlig, autospeciale de intervenție și salvare de la înălțime, tabără mobilă pentru persoane evacuate/sinistrate, automacarale etc.

Proiectul se va derula în perioada octombrie 2016 – august 2018 și are un buget total de 156.932.535 lei (35.247.179,27 euro).

Principalele beneficii ale implementării proiectului constau în îmbunătățirea răspunsului serviciilor profesioniste pentru o gamă largă de situații de urgență, dezvoltarea abilităților de bază pentru organizarea și managementul taberelor de sinistrați, precum și îmbunătățirea capabilităților de intervenție pentru misiuni de căutare-salvare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × 1 =