Acasă Social Acte necesare pentru dosarul de șomaj

Acte necesare pentru dosarul de șomaj

DISTRIBUIȚI

Corina Florentina Preda, purtătorul de cuvânt al Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov, reamintește:

Înregistrarea persoanei în cautarea unui loc de muncă se face la agenția locală pentru ocuparea forței de muncă sau a punctului de lucru în raza căruia îsi are domiciliul sau, după caz, reședința, dacă a avut ultimul loc de muncă sau a realizat venituri în acea localitate.

Actele necesare pentru întocmirea dosarului  de indemnizație de șomaj:

Act de identitate, copie și original;

Certificat de naștere, copie și original;

Certificat de căsătorie / divorț, copie și original;

Acte de studii și de calificare, copie și original;

Adeverință medicală cu specificația “apt de muncă” sau “apt de muncă cu restricții” (eliberată de medicul de familie).

Adeverință de venituri (eliberată de organele financiare);

Adeverință eliberată de unitate cu ultimile 12 salarii (data și motivul încetării raporturilor de muncă/serviciu) – adeverință tip cf. Anexei nr.11 (fosta anexă 26 la HG 174/2002);

Carnetul de muncă și adeverință tip carte de muncă completată începând cu data de 01.01.2011 – copie și original;

Pentru persoanele care au avut ultimul loc de muncă în alte județe este necesar un certificat privind stagiul de cotizare la bugetul asigurărilor pentru șomaj (eliberat de A.J.O.F.M.)

Decizia de încetare a contractului de muncă.

Pentru persoanele care au cel puțin 18 ani și au încheiat contract de asigurare pentru șomaj este necesară  o copie după contractul de asigurare pentru șomaj încheiat cu A.J.O.F.M. în a cărei rază își au domiciliul sau reședința.

Pentru persoanele care vin din concediul de maternitate sunt necesare decizia de aprobare a indemnizației de creștere a copilului, decizia de încetare a indemnizației de creștere a copilului și certificatul de naștere al copilului.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

five + four =