Acasă Editorial PNL, ÎNTRE LIKE-URI ȘI IMPACT

PNL, ÎNTRE LIKE-URI ȘI IMPACT

98
0
DISTRIBUIȚI

Cătălin DRAGOMIR

 La numai o zi după marele congres extraordinar la social-democraților, liberalii au hotărât, la o ședință a Consiliului Național, să îl susțină pentru încă un mandat în fruntea țării pe Klaus Iohannis și să meargă în campania pentru alegerile parlamentare prezentându-l pe Ludovic Orban candidat pentru funcția de prim-ministru.

Iohannis, probabil, s-a bucurat că a fost oficializată susținerea sa din partea PNL (pentru că acest lucru se știa de multă vreme), dar nu cred că a fost prea încântat de mișcarea privind nominalizarea lui Orban pentru funcția de șef al Executivului. Asta pentru că ”slăbiciunea” președintelui rămâne, cel puțin deocamdată, șeful de la București, Cristian Bușoi. Dar, despre asta om mai vorbi.

Un amănunt interesant pe care liberalii l-au luat în calcul, cu acest prilej, este legat de evaluarea liderilor locali în funcție de intensitatea activității pe care o vor avea în mediul on-line. Adică, Hubert Thuma, de exemplu, președintele PNL Ilfov, va fi considerat puternic în fața lui Ludovic Orban dacă va primi foarte multe like-uri pe Facebook, de exemplu. Probabil după modelul Iohannis din 2014.

Nu cred însă că liberalii procedează cum trebuie la acest capitol. Cum își poate imagina Orban că Thuma și liderii de filiale din Ilfov vor putea să adune like-uri și aprecieri când în județ există localități unde oamenii abia au antene pentru a prinde programele tv?! Cam câte like-uri ar strânge, de exemplu, liderul liberalilor ilfoveni din partea comunităților din Nuci, Grădiștea, Vidra sau Găneasa? Multe, nu?!

Crede, oare, Orban că un număr mare de prieteni virtuali va duce, implicit, la creșterea scorului obținut de PNL în alegeri în aceste zone? La nivelul întregului județ poate fi un criteriu, dar nu singurul și nu cel mai important.

Sunt, însă, de părere că Orban urmărește, de fapt, altceva: A pus gând rău unor lideri locali, iar prin acest criteriu se poate debarasa de ei. Aștept contraargumente pe această temă. Din cât știu eu, așa, puțin, despre on-line, important e impactul, nu numărul de like-uri….

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here